فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله پنج کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش در ورودی شهر دهلران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار نورعلی یاری اعلام کرد: در یک عملیات جسورانه و با اشراف اطلاعاتی خوب، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان ایلام  ،موفق شدند محموله ۵ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش را که از شرق کشور به جنوب و از آنجا وارد استان ایلام شده بود ، کشف کنند.

 

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر ایلام توانستند این محموله را در پوشش یک دستگاه خودروی پراید در ورودی شهر دهلران متوقف و در بازرسی از خودرو ، ۵ کیلو گرم حشیش را کشف و در همین راستا یک نفر را دستگیر کنند.

 

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی دستگیر شدگان حامل مواد مخدر ، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان را داشته ایم که جا دارد هم از همکارانم و هم از همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کنم .

 

سردار یاری با هشدار به سوداگران مرگ تصریح کرد: کسانی که بخواهند مواد مخدر را وارد استان کنند باید بدانند که نیروی انتظامی تمام ورودی های منتهی به استان را کاملا بسته و آمادگی کامل دارد با کسانی که بخواهند مواد مخدر را به این استان تزریق کنند و موجب آشفتگی خانواده ها شوند، برخورد قاطع کند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام  با هشدار به والدین گفت: خانوادهاه باید مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند که با افراد و دوستان ناباب معاشرت کنند که خدای ناکرده در منجلاب مواد مخدر گرفتار شوند زیرا عواقب آن ابتدا به خود خانواده ها و در مرحله بعد به جامعه بر می گردد.

 

سردار یاری در پایان از مردم تقاضا کرد: به محض مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویا سامانه۱۱۰ تماس بگیرند تا پلیس بلافاصله با آن برخورد جدی و قاطع انجام دهد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.