معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از اعلام آمادگی هشت استان برای همکاری با ایلام طی اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حسین کلانتری اظهار کرد: هشت استان معین برای کمک و همیاری با استان ایلام در بحث اربعین شامل خراسان شمالی، سمنان ، قزوین ، گیلان، لرستان ، مازندران و مرکزی است.

 

وی گفت: خیرین و موکب داران ۸ استان معین آمادگی خود را برای اسکان و تامین غذای روزانه ۱۵۰ هزار زائر اربعین در شهر مرزی مهران اعلام کردند.

 

وی اظهار کرد: در نشست هماهنگی های کمیته های مختلف استانهای معین ستاد اربعین در مهران تصمیمات خوبی گرفته شد و مقرر شد تا با بیان نیاز ها و خواسته ها بتوان کمک های خوبی از استان های معین دریافت کرد.

 

کلانتری تصریح کرد: یکی از سیاست هایی که پیگیری می کنیم مشارکت بحش خصوصی است و مردم عزیز آنهایی که نذورات و موکب دارند خدمات می دهند و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند بازار و رستوران های شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تاکید کرد: کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچکس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز ندارد.

 

انتهای پیام/ع

آمادگی 8 استان برای همکاری با ایلام در اربعین 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.