سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: نفت تهران مالک دارد و واگذاری آن به شرکتی جدید، فروش مال غیر است.

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار    فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتقال باشگاه نفت تهران به یک شرکت خصوصی  نفتی بیان کرد: بیژن تاجیک که اعلام کرده باشگاه نفت به خریدار جدید واگذار شده است، سمتی در هیئت واگذاری ندارد اما متاسفانه حرف های او برای نفت حاشیه ساز شده است. برای دراختیار گرفتن امتیاز نفت تهران با افراد دیگری قرارداد امضا کردیم  و اینکه تاجیک اعلام می کند مزایده واگذاری باشگاه نفت با سه شرکت برگزار شده است، درست نیست. اگر ما یکی از سه شرکت مدنظر تاجیک باشیم باید بگوییم به هیچ وجه چنین مزایده ای را به رسمیت نمی شناسیم.

او افزود:با وجود توافقی که بین مسئولان وزارت نفت و مالک یک سال اخیر باشگاه در دفتر رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفت ، مسئولان هیئت واگذاری حاضر به انتقال سهام شدند. تاکنون 10 میلیارد هزینه کرده ایم و در آن نشست قرار شد مشکل مالیاتی باشگاه نفت را حل کنیم و سهام را در اختیار بگیریم. برهمین اساس 10 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و برای بدهی مالیاتی باشگاه نفت هم چک تضمینی به مبلغ 10 میلیارد و 700 میلیون تومان دادیم اما در نشست  اخیری که با اعضای هیئت واگذاری داشتیم، شروط تازه ای مطرح شد و برهمین اساس اعلام کردیم دیگر برای باشگاه نفت هزینه نمی کنیم.

سخنگوی باشگاه نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری باشگاه نفت به مالک جدید فروش مال غیر محسوب می شود و این امر برای فروشنده و خریدار عواقب قانونی دارد. مطمئن باشید واگذاری باشگاه به شرکت خصوصی نفتی را پیگیری می کنیم تا حقایقی که در این میان وجود دارد، روشن شود. البته تا زمانی که چنین موضوعی از سوی هیئت واگذاری به ما اعلام نشود، همچنان به فعالیتمان ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی  نفت درباره واگذاری باشگاه به مالک جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار