علمای فلسطینی در نوار غزه سکوت سازمان‌های بین المللی درباره کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، علمای فلسطین سکوت سازمان‌های بین المللی را درباره جنایات رخ داده علیه مسلمانان میانمار محکوم کردند.

علمای فلسطین در نشست خبری خود در واکنش به کشتار مسلمانان میانمار تاکید کردند علمای فلسطین درباره وضع برادران مسلمان زجر دیده خود در میانمار به شدت خشمگین هستند. به طوری که جنایات وحشتناکی که علیه آنها رخ داده، لکه ننگی برای بشریت بوده و وجدان بشری را به لرزه درآورده و حتی حیوانات وحشی را به وحشت انداخته است.

در این بیانیه آمده است: ما در دل نوار غزه محاصره شده، جنایات رخ داده را لکه ننگی برای جهان منافقی می‌دانیم که شعار حمایت از حقوق بشر سر داده و خود را حامی حقوق بشر نشان می‌دهد. وجدان حامیان حقوق بشر مرده و دل‌های حامیان ادعایی ادیان مسخ شده است. علمای فلسطین درباره نگاه پستی که درباره زندگی کودکان و زنان، جوانان، مردان و پیران مسلمان وجود دارد به شدت نگران هستند. در این جهان، مراکزی برای حمایت از حقوق بشر ایجاد شده است ولی این مراکز به فریبکاری‌های خود ادامه می‌دهند و همه تلاش این مراکز، برای خوب نشان دادن وجهه خود در بحران‌هاست. این مراکز تنها از صهیونیست‌ها و بت‌پرستان حمایت می‌کنند ولی همه این مراکز در زمان نقض حقوق مسلمانان کور و کر می‌شوند. سوال ما این است که جنایات جنایتکاران در میانمار چه تفاوتی با جنایات نازی‌ها و فاشیست‌ها در اروپا دارد. ما هر طرفی که درباره جنایات رخ داده در میانمار سکوت کند، شریک در این جنایات می‌دانیم.

انتهای پیام/

اعتراض علمای فلسطینی به کشتار مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار