معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :تاکنون 970 نفر برای آموزش افراد به صورت مجازی در سوادآموزی خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 970 نفر برای آموزش نیروی انسانی به صورت مجازی در سوادآموزی  ثبت نام کرده و با مشارکت جهاد دانشگاهی 126ساعت آموزش ها را فرا می گیرند.

مهدی مودی با اشاره به اینکه آزمون نیروی انسانی به صورت مجازی شهریور ماه برگزار می شود، افزود: در این طرح افرادی که نمره 60  درصد قبولی را کسب کنند مجاز به ادامه همکاری در سوادآموزی خواهند بود و بقیه که نمره حد نصاب را کسب نکنند یک بار دیگر آزمون می دهند و در صورت کسب نکردن نمره قبولی، صلاحیت تدریس را نخواهند داشت.

 وی با بیان اینکه امسال جذب هشت هزار و 400 سوادآموز، پیش بینی و برنامه ریزی شده است گفت: از این تعداد چهار هزار نفر بیسواد هستند و چهار هزار و 400 نفر هم در دوره ارتقاء و تحکیم سواد جذب می شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای برنامه های کیفیت بخشی و مکمل برای هفت هزار و 380 سواد آموز افزود: از مهر ماه امسال برای 100 سوادآموز، کلاس آموزش رایانه( ICDL ) برگزار می شود.

گفتنی است: 17 شهریورماه روز جهانی مبارزه با بی سوادی است که شعار امسال آن مبارزه با بی سوادی، سوادآموزی در دنیای دیجیتال است.

انتهای پیام/ط

جذب هشت هزار و 400 سوادآموز در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.