به‌نشر در آستانه عید غدیر چاپ ششم کتاب «حکمت‌های علوی» را منتشر کرد.

حکمت‌های علوی به چاپ ششم رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام و المسلمین جواد محدثی نویسنده کتاب «حکمت‌های علوی» که سومین جلد از مجموعه «راه زندگی» است، به ترجمه و توضیح 40 حدیث از حضرت علی(ع) پرداخته است.

از ویژگی‌های این اثر می‌توان به تبیین 40 موضوع اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری متناسب در لابه‌لای مطالب اشاره کرد. نویسنده در این اثر، 40 سخن حکمت‌آمیز برگرفته از احادیث امام علی(ع) را همراه با توضیح مختصری بیان می‌کند که این امر بهره‌وری از این احادیث را افزون‌تر می‎کند.

دوراندیشی، انتخاب دوست، صدقه و رزق الهی، حجت غایب، پارسا کیست؟، دوستان واقعی، تندرستی با روزه، دو گونه کار، دو گونه آثار، دین یا دنیا؟، غفلت از مرگ، غفلت از آینده، صحنه‎های امتحان، رازداری، بیم و امید، نعمت امنیت، محور وحدت جامعه، دنیازدگان، غرور و خودپسندی، زبان گزنده، دوراهی دنیا و آخرت، با دوستان پدر، آفت چاپلوسی، اعتقاد به آخرت، کمک به نیازمند عناوین برخی از بخش‌های این کتاب 92 صفحه‌ای است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند و سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام// م.م

چاپ ششم کتاب حکمت های علوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.