فردي که با سوء استفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت غیر مجاز کرده بود شناسایی و دستگیر شد .

اعتماد نابجا در نیشابور دردسر ساز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: با ارائه مرجوعه قضائي از سوی مردی جوان مبنی بر برداشت اينترنتي غیرمجاز از حساب وي، رسيدگي به پرونده در دستور كار كارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .

وي افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد متهم سریالی از طريق رمز دوم کارت عابربانک شاکی پرونده اقدام به برداشت غیرمجاز و پرداخت اينترنتي قبوض می کرده است.

سرهنگ بیات مختاری گفت : کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی گفت : متهم 23 ساله که دوست مالباخته است در مواجهه با مستندات پليس به بزه انتسابي و برداشت غير مجاز يك ميليون و 300 هزار ريال از حساب دوستش به صورت اينترنتي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست: کارت عابر بانک و رمز عبور آن را به هیچ وجه در اختیار کسی نگذارید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود و برای امنیت بیشتر، رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهید.

انتهای پیام // س.ح

اعتماد بیش از حد درد سر افرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.