مدیر اجرایی جشن مستقل سینمای مستند از روند انجام کارهای این رویداد تا به امروز گفت.

جشن و سینمای مستند هویت و شان بخصوصی گرفت/ سام کلانتری عملکرد بسیار خوبی داردعلیرضا حسینی مدیر اجرایی جشن سینمای مستند درباره روند برنامه‌های این رویداد تا به امروز به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تاکنون همه کارها طبق برنامه پیش رفته است و آثار منتخب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رقابت دشواری هم بین آنها وجود خواهد داشت.

وی افزود: جشن سینمای مستند با توجه به مستقل شدن و گماردن رئیس، هیات رئیسه، سربرگ، تندیس جداگانه و ... دارای هویت و شانی شد که بسیار مهم است.

وی ادامه داد: استقلال مقوله بدی نیست به خصوص برای سینمای مستند، البته این سینما آن قدر بزرگ بوده است که به نظرم با کمترین حمایت از طرف دولت و ارگان‌های دولتی به صورت مستقل پیش رفته است.

این مدیر درباره عملکرد سام کلانتری به عنوان رئیس جشن اذعان داشت: سام کلانتری بسیار خوب و راضی کننده عمل کرده و تا به اینجا همه کارها را به نحو احسن جلو برده است تا جایی که با کمترین دغدغه روبرو بودیم.

حسینی خاطرنشان کرد: جشن سینمای مستند ایران شنبه 18 شهریور، ساعت 19 در تالار همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود و از مستندسازان برای حضور در این جشن دعوت می‌شود.

 

انتهای پیام/

گفتگو با علیرضا حسینی درباره کیفیت برگزاری جشن سینمای مستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار