مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای مدیریت، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شورای اجتماعی دراستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمدصادق کریمی کیا، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان داشت: رویکرد وزارت کشور و شورای اجتماعی کشور در سال 96 ، حمایت از تولید محتوای سمعی و بصری برای مدیریت، مداخله، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است در همین راستا شورای اجتماعی استان نخستین نشست خود را با فعالان فضای مجازی برگزار کرده است.

وی افزود: شورای اجتماعی استان در 4 حوزه شامل گردشگری و معرفی جاذبه های خوزستان، حقوق شهروندی و نهادینه کردن آن و اصلاح برخی رفتارها همچون خدمات رسانی ادارات به شهروندان، آسیب های اجتماعی همانند طلاق، رفتارهای خشونت آمیز و متکدیان و شاخص های اجتماعی و فرهنگی همچون بی سوادی و بازماندگان از تحصیل ورود کرده و از تولیدات فعالان فضای مجازی استان استفاده خواهد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در پایان گفت : در این برنامه سعی می کنیم از ظرفیت خوزستان و تولیدات بومی استفاده کنیم و به تولیدکنندگان محتوای فرهنگی طرح خود را ارائه کرده و پیشنهاد داده ایم بر اساس شاخص هایی که در حوزه اجتماعی تعریف می کنیم با ما همکاری کرده و تولیدات خود را اعم از تیزر، فیلم کوتاه، تئاتر و ... تهیه و ارائه کنند.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.