رییس جمهور آمریکا برخلاف رویکردش در زمان انتخابات، هدایای گران قیمتی از عربستان دریافت کرده است.

نیویورک تایمز: ترامپ از عربستان بیش از 80 هدیه گرانبها دریافت کرده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – برخلاف انتقادهای شدیدش از عربستان سعودی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، در سفرش به این کشور بیش از هشتاد هدیه گرانبها از سعودی‌ها دریافت کرد.

بر این اساس، وقتی ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، موضعی سرسختانه در قبال عربستان سعودی گرفت و ضمن انتقاد از کارنامه حقوق بشری این کشور، به شدت از رقیبش هیلاری کلینتون به سبب هدایای بسیاری که بنیاد خانوادگی او از عربستان دریافت کرده بود، انتقاد کرد.

هفته نامه دیلی بیست براساس اسناد وزارت امور خارجه، فهرست بیش از هشتاد هدیه‌ای که در دیدار ماه مه ترامپ از عربستان سعودی به او داده شد را منتشر کرد. هدایایی که برخی از آنها تداعی کننده زرق و برق فیلم لیبراچی و ایندیانا جونز است.

پیراهن سنتی نارنجی با گل دوزی نقره روی آن و جلد هفت تیر چرمی تنها یکی موارد از این فهرست بلند بالاست. سایر هدایای خیره کننده عبارتند از شمشیر، نسخه‌ای از قانون اساسی عربستان، جامه‌ای بی آستین از ابریشم سفید و دو ردای تهیه شده از پوست ببر سفید.

مشخص نیست آیا ترامپ هدایای تجملی مشابهی به میزبانان سعودی اش داده است یا خیر.

انتهای پیام/

هدایای گران قیمت عربستان به ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار