دبیر جشنواره فرهنگی خوزستان گفت: با توجه به تعطیلی عید تعداد مراجعات و بازدید از برج میلاد بیش از زمان‌های دیگر است، ضمن اینکه جشنواره فرهنگی خوزستان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عماد، دبیر جشنواره فرهنگی خوزستان اظهار کرد: برگزاری جشنواره در این موقع از سال به دلیل هم زمان شدن با عید غدیرخم و تعطیلی از استقبال بسیار خوبی توسط هم وطنان تهرانی و شهرستان‌ها برخوردار بود و برگزاری جشنواره فرهنگی خوزستان در تهران با هدف معرفی استان جذب توریست و سرمایه گذار بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: بسیاری از توانایی‌های فرهنگی خوزستان نهفته است، که شایداغلب هم وطنان کشورمان از این توانایی‌ها مطلع نیستند لذا برگزاری این جشنواره فرصتی خوبی برای معرفی این توانایی‌ها است.

عماد، موسیقی سنتی، موسیقی خاص اقوام، نمایشگاه صنایع دستی، معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌های خاص اقوام ... را از جمله برنامه‌های خاص این جشنواره عنوان کرد.

دبیر جشنواره فرهنگی خوزستان در پایان گفت: با توجه به استقبال بسیار بالایی که از این جشنواره شده است، بتوان به اهداف فرهنگی و اقتصادی مورد نظر در جشنواره که همانا جذب توریست و سرمایه گذاری در بخش خصوصی استت، دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه فرهنگی خوزستان در برج میلاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.