وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت این رژیم برای جلوگیری از ایجاد کانال شیعی از ایران تا سوریه، هر کاری را که لازم باشد، انجام می‌دهد.

لیبرمن: برای جلوگیری از ایجاد کانال شیعی از ایران تا سوریه، هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بدون اینکه مسئولیت حمله دیروز به سوریه را به عهده بگیرد، وعده داد که برای جلوگیری از ایجاد کانال بین شیعیان ایران و سوریه، هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.

او اعلام کرد: «از همه طرف‌ها به من می‌گویند که در مورد حمله هوایی به مناطق نظامی سوریه اظهار نظر کنم. لازم است یادآوری کنم که در سوریه از سال ۲۰۱۱ جنگ‌های داخلی شروع شده است. هر روز چیزی منفجر می‌شود، جایی آتش می‌گیرد، بمبی سقوط می‌کند این‌ها همه جز مسائل داخلی سوریه هستند.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر مقابله این رژیم با هرگونه تهدیدی علیه آن، افزود: «هر کاری لازم است برای ممانعت از ایجاد کریدور شیعی از ایران تا سوریه  اجرا خواهد شد.»

ارتش سوریه دیروز نیروی هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی را به حمله به شمال غربی این کشور متهم کرد که بر اساس گزارش‌ها، چند نظامی در  این حمله کشته شدند.

ارتش سوریه در بیانیه خود در واکنش به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به موضعی نزدیک حماه اعلام کرد: دشمن متجاوز از روی ناامیدی تلاش می‌کند پس از پیروزی‌های ارتش سوریه در برابر تروریسم، روحیه از بین رفته داعش را بالا ببرد. این تجاوز حمایت مستقیم اسرائیل را از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نشان می‌دهد.

ارتش سوریه همچنین درباره تبعات خطرناک چنین اقدامات تجاوزکارانه‌ای بر امنیت و آرامش منطقه هشدار داده است.

انتهای پیام/

تاکید لیبرمن با مقابله با ایجاد کانال شیعی از ایران تا سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار