مدیر کل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

گشایش نمایشگاه فارس در یک نگاه در شیراز

دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه در شیراز آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه با هدف ارائه توانمندی‌های استان فارس در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان فارس در محل ارگ کریمخان شیراز آغاز به کار کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و استعداد‌های استان فارس در بخش‌های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عشایر، سوغات محلی و سرمایه گذاری برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

امیری ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه و با حضور ۲۹ شهرستان استان، تاسیسات و موسسات گردشگری و صنوف مرتبط با گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان و صنعتگران استان فارس به صورت کارگاه زنده به هنرنمایی می‌پرداند که این رویه یکی از جاذبه‌های نمایشگاه‌های میراث فرهنگی در استان است که مورد علاقه بازدیدکنندگان بوده است.

امیری اظهارداشت: بازدید از این نمایشگاه برای علاقه‌مندان رایگان است.

در این آیین از کتاب دستینه (کاوشی در هنر‌های سنتی و صنایع دستی استان فارس) تالیف ارژنگ ربیعی هنرمند استان فارس رونمایی شد.

دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه تا ۲۰ شهریورماه از هشت صبح تا ۲۱ در محل ارگ کریمخان شیراز میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/ر

آغاز به کار نمایشگاه فارس در یک نگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار