قائم مقام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: حجت الاسلام حمید بامری به عنوان امام جمعه جدید بخش جازموریان رودبار جنوب معرفی شد.

حجت الاسلام بامری امام جمعه جازموریان شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجه الاسلام جعفری گفت: نماز جمعه یک جریان جوشان عبادی سیاسی است در بعد عبادی،فکر و اندیشه اخلاق و زندگی و اجتماع را الهی میکند و در بعدسیاسی حاکم اسلامی ولی فقیه در رسیدن اهداف خود از نماز جمعه بهره میبرند.

وی افزود:نماز جمعه از جامعیتی برخوردار است که در فرایض دیگر کمتر دیده میشود، فردیت دراین آئین جایی ندارد و جمعیتی خلق میشودتا نماز جمعه برپاشود نماز جمعه حلقه وصل مردم با ولی فقیه است.

جعفری گفت:نماز جمعه تجدید پیمان با ولی امر مسلمین است ،بهترین نمایشگاهی که جامعه اسلامی عرضه میکند نماز جمعه است و به مثال پرورشگاه دین و اندیشه است.

قائم مقام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت:نماز جمعه به عنوان هدایتگری مردم به سوی ارزشهاست و صفهای نماز جمعه سبب تردید و رعب و وحشت در اردوی دشمن است که برنده ترین سلاح است.

وی ضمن بیان اینکه اکنون ۵۶نقطه از استان نماز جمعه برگزار می شود گفت :خدمات امام جمعه سابق حجه الاسلام محمدی نوربرکسی پوشیده نیست و انشاالله حجه الاسلام بامری نیز درادامه  این راه توفیق خدمت پیدا نمایند .

وی تاکید کرد: امیدوارم به زودی در استان تعداد شهرهای دارای نماز جمعه به ۶۰نقطه افزایش یابد.


حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه جدید بخش جازموریان( شهر زهکلوت) نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: اساس و تقوا دوچیز است باور ویقین به نظارت خداباور و یقین به معاداین دو اگر در زندگی ما بوجود بیاید مصداق تقواست .

وی همچنین به فرارسیدن عیدسعید غدیر اشاره کرد و گفت: غدیر خم به منزله قلب و حیات بشر است


حجت الاسلام بامری ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت : اقامه نماز به ویژه نماز جمعه یکی از برکات انقلاب بوده و مساله‌ای است که دشمن از آن می‌هراسد.


وی تصریح کرد: ماه شهریور ماه پر از خاطره است ۱۷شهریور ماه سالروز به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه توسط طاغوت بوده و دست استکبارآمریکادر این خونها دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در بخش جازموریان رودبارجنوب افزود: نباید کینه نسبت به شیطان و شیطان صفت از بین برود ، کم شدن بغض نسبت به دشمنان ،  علامت خطر است.
انتهای پیام/ح

خطیب جمعه جازموریان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار