جهانیان گفت: علی کریمی به دعوت خود بچه‌ها به تیم ما آمد، از طرفی خود من هم روی او نظر مثبت دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا جهانیان در حاشیه تمرین تیم نفت طلائیه درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:  علی کریمی به دعوت خود بچه‌ها به تیم ما آمد. از طرفی خود من هم روی او نظر مثبت دارم.

او ادامه داد: علی کریمی چهره کاملا شناخته شده در ورزش کشورمان محسوب می شود و باعث افتخار ما.تیم نفت تهران هم یک تیم خاص محسوب می شود، زیرا نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و باید تمام تلاش مان را انجام دهیم تا در آنجا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.یکی از شرایط گرفتن نتیجه این بود که سرمربی را برای تیممان انتخاب کنیم تا کاملا هماهنگ با بازیکنان باشد که کریمی در این بین برجسته و نفر اول بود.

مالک باشگاه نفت طلائیه در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه برطرف شده است یا خیر، افزود: ما تیم نفت را با بدهی گرفتیم. بدهی هم زیاد است. فکر می‌کنم بدهی های این باشگاه در حال حاضر حدود 35، 34 میلیارد تومان است که برای همه این‌ها باید مذاکره شود. البته میزان دقیق بدهی‌ها معلوم نیست، چون هنوز اسناد و مدارک به دست‌مان نرسیده است. مثلاً 2 نفر از بازیکن کنونی امروز پیش ما آمدند و مشکل‌شان را حل کردیم.

او در پاسخ به این سؤال که کریمی چطور یک شبه قبول کرد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که این همه بدهی دارد؟، گفت:هنر من هنر تیم داری است و هنر کریمی هم این است که بتواند یک شبه بیاید و تیم را سطح اولیه اش برساند.هر کسی از باشگاه نفت طلب دارد و بابت آن سند رسمی ارائه دهد، با او مذاکره می‌کنیم و طلبش را پرداخت می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که شرکت بهنام پیشرو، واگذاری امتیاز باشگاه نفت را غیرقانونی می‌داند، گفت: ما از این موضوع اطلاعی نداریم. ما در یک مزایده شرکت کردیم و در آن برنده شدیم. باشگاه نفت تهران تحت نظارت وزارت نفت است. مگر می‌شود این باشگاه را واگذار کنند و در آن صورت وزارت نفت متوجه نشود؟

مالک باشگاه نفت طلاییه درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با حضور کریمی ما در بازی‌های آسیایی نتیجه می‌گیریم. ما برای این تیم برنامه داریم. البته ما فقط به دنبال نتیجه گرفتن در آسیا نیستیم و می‌خواهیم برای سایر باشگاه‌ها هم الگو باشیم.

جهانیان در پایان درباره ارتباط با فوتبال اروپا خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم یک ارتباطی با فوتبال مدرن اروپا برقرار کنیم. همه بازیکنان ما در این سطح هستند، اما هنوز شناخته نشدند. ما این استعدادها را به اروپا معرفی می‌کنیم و از آنها تکنولوژی روز دنیا را وارد می کنیم. ما می‌خواهیم از حالت سنتی خارج شویم و به حالت مدرن در فوتبال برسیم.

انتهای پیام/

بدهی 34 میلیاردی باشگاه نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار