سرمربیان دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی پیش از بازی تیم‌ شان در جام حذفی از پیروزی برابر یکدیگر گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  در این نشست سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: با پیروزی در بازی فردا  عیدی خوبی به هواداران خواهیم داد.

علی نظرمحمدی افزود: یک بازی بسیار مهم در مقابل تیم همشهری خود خواهیم داشت و امیدوارم از این دربی مردم ایران لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود تمرینات ایده آلی را سپری کرده است اظهار داشت: امیدوارم  بارش باران در بازی کم باشد تا بتوانیم بازی با کیفیتی را مقابل تیم فوتبال ملوان ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه سپیدرود ۲ تذکر جدی از کمیته انضباطی از پیش دریافت کرده است به هودادران توصیه کرد: هواداران فقط خودشان را تشویق کنند زیرا در صورت تخلف تماشاگران در این دیدار ،سپیدرود در مسابقات لیگ برتر باید بازی بعدی خود را بدون تماشاگر برگزار کند.

همچنین سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این کنفراس گفت:برای برد و دفاع از حیثت فوتبال انزلی  به رشت خواهیم آمد.

نادر دست نشان با اشاره به اینکه در چند روز اخیر شیطنت یکی از خبرنگاران باعث نقل قولی از طرف من شده بود  که تیم ملوان با تیم امید خود به میدان خواهد رفت ،افزود: ما با تمام قوا به میدان خواهیم آمد و امیدوارم مردم شاهد یک بازی جذاب باشند.

وی از این بازی اظهار امیدواری و تصریح کرد: امیدارم علاوه بر ارائه یک بازی پرشور و سالم شاهد رقابت خوبی بین دو همشهری باشیم.

مسابقه دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی از مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی کشور ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/اص

کنفرانس خبری قبل از بازی سپیدرود و ملوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.