رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: در تعطیلات چند روز اخیر حدود ۷۰۰ هزار مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور به‌ویژه استان‌های جنوبی به شهرستان بویراحمد سفر کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   محمد حسین زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: بازدید از مکان‌های تفریحی بین راهی، اقامتگاه‌ها، تفرجگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری از پر بازدید ترین مناطق این شهرستان بود.

وی افزود: نظارت لازم بر عملکرد صنف‌های مختلف شهرستان بویراحمد برای خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران تعطیلات عید غدیرخم در این مدت انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد اضافه کرد: ۲۰ مورد تذکر شفاهی در این مدت به برخی صنوف شهرستان داده شد که علت آن رعایت نکردن مسائل بهداشتی بود.

حسین زاده ادامه داد: ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تعطیلات عید غدیرخم در شهرستان بویراحمد تقریبا بدون مشکل صورت گرفت و این خدمات هم اکنون نیز به نحو مطلوب و شایسته‌ای در حال انجام است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بیان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، مسافران و گردشگران تعطیلات عید غدیرخم در شهرستان بویراحمد رضایت داشته‌اند.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج با جمعیت ۲۷۰ هزار نفر دارای حدود ۱۰۰ تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی است که از این تعداد ۷۵۰ مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

 

انتهای پیام/ش

بازدید 700  هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.