رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز برضرورت استفاده والدین و مدیران مدارس از سرویس‌های مجاز و دارای برچسب برای جابجایی دانش آموزان تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عریز بیوسه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز گفت: امسال باجدیت بیشتری بر معاینه فنی خودروها نظارت خواهیم کرد و سعی خواهد شد تا آغاز مهری ماندگار را برای دانش آموزان و مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: درهمین راستا خودروهایی که فاقد معاینه فنی معتبر یا خودروهایی که به هر دلیل نتوانستند مجوز لازم برای سرویس مدارس را اخذ کنند اجازه تردد نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز تصریح کرد:  لازم است سازمان‌های دیگر که در این حوزه مسؤولیت دارند با پلیس همکاری کنند.

وی افزود: برابر آمار سال گذشته امسال همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شاهد افزایش حجم ترافیک خواهیم بود، براین اساس برای جلوگیری از گره‌های ترافیکی و رفاه حال دانش آموزان و ایمنی بیشتر عبور و مرور از صبح ۲۰ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه انجام عملیات‌های عمرانی حفاری در معابر نزدیک مدارس ممنوع است.  

بیوسه تاکید کرد: اقدامات پلیس برای ساماندهی سرویس‌های مدارس با برگزاری جلسات متعدد مقرر  شد سرویس مدارس باید دارای برچسب باشند.

وی در پایان گفت: درخواست ما از والدین و مدیران مدارس این است که حتما از سرویس‌های مجاز و دارای برچسب برای جابجایی دانش آموزان استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار