فرماندار ایلام گفت:مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به تجربه آموزی از حوادث سالهای گذشته آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران داشته باشند.

 به گــزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، معروف بسطامی  در جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران ایلام اظهار کرد: تجربه وقوع سیل ویران گر سال ۹۴ و همچنین آتش سوزی‌ها در مراتع و زلزله در شهرستان‌های جنوبی استان نشان داد که سطح آمادگی‌ها برای مقابله با حوادث غیرمترقبه همواره باید از سوی مسئولان بالا باشد.

 

وی ادامه داد: هرچه این آمادگی در میزان بالاتری باشد، خسارت‌های وارده نیز از نیز جانی و مالی کاهش خواهد یافت.

 

فرماندار ایلام یادآور شد: امسال دستگاه‌های مختلف در مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها پای کار بودند و همین هماهنگی باعث شد به نسبت سال گذشته سطح کمتری آسیب ببیند.

 

بسطامی تاکید کرد: شهر ایلام به‌عنوان یک کانون بحران ساز و بحران آفرین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و بحران سال‌های گذشته از جمله سیل به دلیل عدم آمادگی دستگاه‌ها بخصوص مدیریت شهری خسارات جبران ناپذیری به زیر ساخت‌ها وارد کرد.

 

وی اضافه کرد: نقش دستگاه‌های خدمات رسان همچون شهرداری‌ها در این زمینه بسیار خطیر است و باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع بحران را تأمین و در اختیار آنان قرار دهیم تا با آمادگی بیشتری به مقابله با این بحران‌ها بپردازند.

 

فرماندار ایلام با اشاره به فصل بازگشایی مدارس یادآور شد: این ایام همچنین با ماه محرم نیز تقارن پیدا کرده و پس از آن نیز شاهد تردد زائران اربعین از استان و به‌ویژه شهر ایلام خواهیم بود که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ع

ادارت آماده مقابله با هرگونه بحران باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.