معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از مفقود شدن یک کارگر چینی از کارکنان حفاری چاه نفت در مسجد سلیمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این کارگر چینی 45 ساله به نام 'چنگ چانگ چون' پس از تمام شدن کار خود تصمیم گرفت بدون همراهی با سایر همکاران خود و پیاده از محل کار به سمت استراحتگاه حرکت کند که در آخرین تماس تلفنی که شنبه ساعت یک ظهر با همکار خود داشت اعلام کرد که در کوهستان مسیر خود را گم کرده است.

وی بیان داشت: از شامگاه شنبه جست وجو برای یافتن این کارگر چینی در کوهستان های مسجد سلیمان آغاز شده و یک بالگرد و سگ های زنده یاب به محل اعزام شده اند اما هنوز این فرد یافت نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: جست و جو برای یافتن کارگر گمشده در منطقه تل بزان شهرستان مسجدسلیمان به صورت هوایی و زمینی ادامه دارد.

سلامت، بابیان اینکه چانگ چون در یک کمپانی چینی پیمانکار دکل های حفاری در مسجد سلیمان مشغول کار است، افزود: با توجه به گستردگی و وسعت منطقه و کوهستان های سخت گذر، از بالگرد و سگ زنده یاب برای یافتن این فرد استفاده می شود که هنوز پیدا نشده است.

انتهای پیام/م

 

تلاش برای یافتن کارگر مفقودی ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
همکاراش خوردنش
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم