مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بنابر دستور استاندار آذربایجان‌غربی و درخواست نخبگان قرآنی استان، مرکز توسعه و نشر قرآن در ارومیه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهلا تاجفر مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران ستاد خبری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران با تقدیر از متولیان و برگزار کننده مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی در ارومیه آثار و برکات فراوانی به همراه داشته و سبب گفتمان‌سازی قرآنی در بین خانواده‌ها می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با سه کشور هم‌مرز بوده و در معرض هجمه‌های فرهنگی است، توسعه فعالیت‌های قرآنی سبب مصون‌سازی خانواده‌ها و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه هم اکنون نسل کنونی با ارزش‌های اصیل انقلاب و نظام اسلامی که برگرفته از متن صریح قرآن کریم است، فاصله گرفته اند که باید این خلاء با فعالیت‌های قرآنی جامعه پر شود.

وی با اشاره به اینکه نخبگان قرآنی آذربایجان‌غربی دارای دغدغه فرهنگی هستند، تصریح کرد: بر این اساس و به درخواست"حامد، ولی زاده"و"زینب محمدنژاد"و بنا بر قول مساعد استاندار آذربایجان‌غربی، بزودی مرکز توسعه و نشر قرآنی در ارومیه ایجاد می‌شود.

تاجفر با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این کنگره ملی از نخبگان قرآنی خانواده‌های شهداء تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/م

با دستور استاندار آذربایجان غربی مرکز توسعه و نشر قرآن در ارومیه ایجاد می‌شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.