مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به وجود ۱۱ هزار حامی ایتام در این استان گفت : این افراد طی سال گذشته شش میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه در استان سمنان یک هزار و ۵۳۶ نفر در طرح محسنین و ۵۰۳ نفر در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند گفت : تعداد افراد تحت پوشش این نهاد در سمنان دو هزار و ۲۰۰ نفر است.

 

وی تصریح کرد: حامیان ایتام در استان سمنان طی سال گذشته چهار میلیارد تومان و طی پنج ماهه نخست سال جاری دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به فرزندان یتیم داشته اند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه یک هزار حامی دامغانی از ۱۶۰ فرزند یتیم شهرستان حمایت مالی می کنند، تصریح کرد: همچنین در این زمینه اجرای طرح برآورده کردن آرزوی ایتام دامغانی اجرا شد که خیران در این طرح ۶۳ میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

 

رضوی تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر حامی در دامغان از طرح های اکرام، محسنین و شفا حمایت مالی دارند که از این تعداد یک هزار نفر در طرح اکرام، ۳۰۰ نفر در طرح محسنین و ۲۰۰ نفر در طرح شفا مشارکت دارند.

 

رضوی بیان کرد: ۴۰۰ نفر در طرح محسنین و ۸۰ نفر دیگر نیز در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.


انتهای پیام / ه


کمک 2 میلیاردتومانی حامیان ایتام در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.