رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر از جلوگیری از تصرف و تخریب عرصه‌های ملی در معمولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهرام میررضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختراظهار داشت: منابع طبیعی از مواهب الهی و سرمایه‌های خدادادی است و صرفا متعلق به ما نیست و متعلق به همه نسل‌ها و ملت‌ها است.

وی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری منابع طبیعی متعلق به همه نسل‌ها است و وظیفه همه دست اندرکاران این است که با پدیده زمین خواری و تصرف منابع ملی به شدت برخورد و مقابله کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر در این راستا منابع طبیعی بر اساس وظایف و رسالتی که بر عهده دارد به صورت قاطع و جدی با متخلفان و متصرفان منابع ملی برخورد می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که بیت المال و انفال دستخوش تغییر و استفاده سودجویان قرار بگیرد.

میررضایی با حمایت‌های ویژه شورای تامین در راس دستگاه قضا، دادستان، رئیس دادگستری شهرستان، نیرو‌های انتظامی و همکاران در مجموعه اداره منابع طبیعی پلدختر و معمولان و نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روز با گشت و حضور مستمر و موثر در عرصه با پیشگیری و مقابله با زمین خواری پیش رفته است.

وی ادامه داد: افرادی که در حوزه‌های مختلف به ویژه در منطقه بن لار و زیودار حوزه معمولان قصد تصرف و تخریب منابع طبیعی را داشتند برخورد کردیم و پرونده متخلفان را برای برخورد قاطع و قانونی به مراجع قضایی به دستگاه قضایی پلدختر و معمولان ارجاع داده ایم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر تاکید کرد: اداره منابع طبیعی پلدختر به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و هشدار می‌دهیم به همه افرادی که به فکر سوء استفاده از منابع طبیعی هستند اعلام می‌کند قانون به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید چرا که قانون و قانون گذار تکلیف‌ها را مشخص کرده و به طور قاطع و با جدیت تمام برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 از تصرف اراضی ملی در معمولان جلوگیری  می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.