جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

فرهنگ دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در اردوهای راهیان نور تبیین می‌شود

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در اردوهای راهیان نور تبیین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار علیرضا تنگسیری عصر امروز در آئین تجلیل از مجریان و خادمان راهیان نور دریایی در هرمزگان با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران، مرهون رهبری پیامبرگونه امام(ره)، درایت مقام معظم رهبری (حفظه الله) و جانفشانی شهیدان است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا تضمین‌کننده بقای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس تنها با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) و با کمترین امکانات در برابر دشمن تا به دندان مسلح و مورد حمایت همه قدرت‌های دنیا ایستادند و پیروزمندانه عزت و افتخار را نصیب ملت ایران کردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دریایی در هرمزگان تصریح کرد: فرهنگ عزت‌آفرین دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در اردوهای راهیان نور تبیین می‌شود.

سردار تنگسیری اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی موجب آشنا کردن اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در نبرد دریایی دوران دفاع مقدس شده و در واقع برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی موجب تبیین نبردهای غرورآفرین رزمندگان در خلیج فارس شده است.

وی تاکید کرد: باید ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف و رفع نواقص و تقویت برجستگی‌ها و تعامل و تلاش هدفمند برای برگزاری هر چه بهتر راهیان نور دریایی در آینده بکوشیم.

در این همایش که با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، امیر دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از مسئولان استان و خادمین شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد، از فعالان راهیان نور دریایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

تجلیل از مجریان و خادمان راهیان نور دریایی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.