هیئات مذهبی زاهدان در محکومیت قتل‌عام مسلمانان میانمار گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان گفت: بیش از ۱۷۰ هیئت مذهبی شهرستان زاهدان، امشب برای اعلام حمایت از مردم مظلوم میانمار و پایان دادن به قتل‌عام مسلمانان در این کشور، گرد هم می‌آیند.


حجت‌الاسلام علی خیور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان، افزود: بیش از ۱۷۰ هیئت مذهبی شهرستان زاهدان، امشب، سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه برای اعلام حمایت از مردم مظلوم میانمار و پایان دادن به قتل‌عام مسلمانان در این کشور، گرد هم می‌آیند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان بیان کرد: این گردهمایی ساعت ۲۰:۳۰ امشب، با حضور هیئات مذهبی، مسئولین و عموم مردم انشاء الله در محل مسجد باقرالعلوم(ع) واقع در خیابان دانش زاهدان برگزار خواهد شد.


وی افزود: کشتار مسلمانان ‌بى‌گناه میانمار در روزهاى اخیر یکى از وقایع تلخ تاریخ معاصر جهان است که نه تنها دنیای اسلام را عزادار کرده، بلکه قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.


خیور گفت: متأسفانه بودائیان تندرو، خانه‌های مسلمانان را آتش می‌زنند، مردم بی‌گناه را می‌کشند و زنده در آتش می‌سوزانند؛ در حالی که سازمان‌های حقوق بشری در سکوت بسر می‌برند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان در پایان مردم حق‌طلب زاهدانی را برای حضور در این گردهمایی دعوت کرده و همچنین از رسانه‌ها خواست تا جنایات دولت میانمار در قبال اقلیت مسلمان این کشور را هرچه بیشتر منعکس کنند.

انتهای پیام/گ

گردهمایی هیات مذهبی زاهدان برای محکومیت مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار