رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کاهش سرقت‌های مسلحانه و شرارت در کشور در پنج ماهه امسال خبر داد .

کاهش میزان سرقت‌های مسلحانه و شرارت در کشور/ پلیس سیار جایگزین کلانتری‌ها می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا صبح امروز در حاشیه همایش یک روزه فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت:خوشبختانه در پنج ماهه امسال تمامی جرایم در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است که این نشان از تلاش همه‌جانبه نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف است.

وی از کاهش سرقت‌های مسلحانه و شرارت در کشور خبر داد و افزود: در این زمینه در استان اردبیل نیز شاهد کاهش هستیم که نشان از تلاش همه‌جانبه نیروی انتظامی این استان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه سرقت در کشور نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش یافته است،گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم خدمات‌رسانی کند.

 شرفی افزود:توانمندی و اقتدار لازم پلیس درکاهش جرایم در جامعه تأثیرگذار است و در این میان تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی امری لازم به نظر می‌رسد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه تخلفات راهنمایی و رانندگی در کشور آمار بالایی دارد تصریح کرد: کاهش این تخلفات نیازمند فرهنگ‌سازی است تا بتوانیم شاهد کاهش تخلفات رانندگی در کشور باشیم.

وی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی را جایگزینی پلیس سیار با کلانتری‌ها دانست و بیان کرد: هم اکنون مطالعات این طرح انجام شده که می‌تواند در صورت تحقیقات لازم و اساسی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

کاهش دو درصدی سرقت در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.