مدیر اجرایی جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه گفت: ۲۴۳۲ اثر در قالب فیلم، عکس و فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کامران رضایی مدیر اجرایی جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه از برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره پس از ۲۲ سال با حضور ۱۲ استان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سالجاری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی این تعداد اثر را یک رکورد دانست و بیان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده تعداد ۱۲۰ نفر برگزیده و با آثاری چون عکس، فیلم نامه، فیلم و ... در جشنواره حضور خواهند داشت.

رضایی ادامه داد: استان کرمانشاه توانست در بخش فیلم سازان از بین ۵۱ اثربرگزیده، ۷ اثر، در بخش مجموعه عکس از بین ۵ اثر برگزیده، ۱ اثر، در بخش فیلم سازان بخش مستند از بین ۱۴ اثر برگزیده ۴ اثر، در بخش پویا نمایی از بین ۱۰ اثر برگزیده ۲ اثر، در بخش فیلم سازان تجربی از بین ۸ اثر برگزیده ۲ اثر، در بخش تک عکس از بین ۳۱ اثر برگزیده ۵ اثر، در بخش فیلم نامه آزاد از بین ۱۳ اثر برگزیده ۲ اثر و در بخش فیلم نامه نویسی اقتباسی از بین ۳ اثر برگزیده ۲ اثر را به خود اختصاص دهد.

وی گفت:پدر پروانه ها به نویسندگی یزدان پرونده و رقص رنگ  از حامد حیدری ذاکر  ناوک عشق  اثر شمسی وفایی ، خر تنها از مهدی حسنی جلیلیان نمایش های هنرمندان کرمانشاهی در بخش مستند جشنواره شبدیز هستند.

 رضایی گفت:در بخش پویانمایی استان کرمانشاه با دو اثر هراس به نویسندگی جلال نعیمی و بوم اثر نگین صدقی سیسان در این بخش حضور دارد.

وی ادامه داد: بازی روی ماه اثر سامان اریان پور، و بی سایه گی  محدثه بهراد فیلم بخش  تجربی جشنواره شبدیز  از استان کرمانشاه  است.

 

انتهای پیام/ز

اغاز جشنواره شبدیز در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.