شهرداری شادگان با تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در ایام محرم بسیج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن مزبانی‌پور، شهردار شادگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: شهرداری شادگان هر ساله با بسیج امکانات خود اقدامات بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم انجام می‌دهد.

وی پاکسازی مسیر عبور هیئت‌ها، آماده‌سازی و پاکسازی مساجد و تکیه‌های مهم، لکه‌گیری آسفالت، جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های ساختمانی موجود در مسیر هیئت‌های مذهبی، هرس درختان خیابان‌های اصلی و پرتردد، شست و شوی جوی آب را از جمله اقدامات شهرداری شادگان در ایام محرم بیان کرد.

مزبانی‌پور از توزیع کیسه‌های زباله به هیئت های مذهبی به منظور جمع‌آوری زباله‌ها خبر داد و اذعان داشت: شهرداری شادگان امسال تلاش می کند تا نسبت به سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی، چهره آرائی و فضاسازی شهر توسط واحد زیباسازی و تاسیسات شهرداری، خدماترسانی به مردم، حضور کارکنان در مراسم مختلف این ماه، کمک و مساعدت به هیات‌ها و اماکن مذهبی، حضور موثری را داشته باشد.

شهردار شادگان تصریح کرد: همزمان با این ایام شهر شادگان با پوشیدن رخت عزا و ماتم، با شور و شوق حسینی و سرشار از حزن و اندوه به استقبال ماه محرم خواهد رفت.

انتهای پیام/گ

بسیج شدن شهرداری شادگان برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.