رئیس هیات کاراته فارس از سوی مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان فارس که در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مسعود زیگلری با بدست آوردن ۱۰ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات کاراته استان فارس برای مدت ۴ سال برگزیده شد.

بر این اساس، در این مجمع پیش از سخنان مدیر کل ورزش و جوانان فارس و رئیس فدراسیون، سید اسلام موسوی فرآیند برگزاری مجمع را بر اساس اسناسنامه هیات‌های ورزشی بیان کرد و افزود: برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان بر اساس آئین نامه هیات‌های ورزشی انجام شده است و با طی مراحل قانونی امروز این مجمع برای انتخاب رئیس هیات استان تشکیل شده است.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، این مجمع ۶ کاندید داشت که علیرضا برزگر، محمد رضا برزگر و علی حاجی زاده پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کردند و انتخابات با حضور مسعود زیگلری، محمد جواد شلتوک کار و خسرو فروغان برگزار شد.

این گزارش حاکی است، در پایان مسعود زیگلری با ۱۰ رای به عنوان رئیس هیات کاراته فارس انتخاب شد، مجمد جواد شلتوک کار ۸ رای بدست آورد و خسرو فروغان هیچ رایی را از مجمع کسب نکرد.

انتهای پیام/ن

مسعود زیگلری رئیس هیات کاراته فارس شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار