مدیر فرودگاه اراک از آغاز سری جدید پرواز اراک_نجف از مهرماه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رحیم حسینی‌نسب مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه پرواز‌های اراک_ نجف که مدتی با وقفه مواجه شده بود از اوایل مهرماه سال جاری، مجددا اغاز می‌شود گفت: براساس برنامه زمان‌بندی قرار بود این پرواز‌ها از نیمه دوم شهریورماه راه‌اندازی شود، که عملیاتی نشد.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه بدلیل اینکه مسئولان ذیربط به دلیل برگزاری درگیر مراسم حج تمتع بودند و فرصت برگزاری جلسه هماهنگی برای از سرگیری پرواز‌های عتبات وجود نداشت افزود: با اتمام مناسک حج زمینه برگزاری جلسه هماهنگی اعزام هوایی زائران از تمامی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اراک فراهم شد.

وی از آمادگی کامل برای انجام پرواز اراک _. نجف خبر داد و اضافه کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرواز‌های تمامی فرودگاه‌های کشور به نجف متوقف وباتوجه به اهمیت اعزام زائران به مناسک حج از سرگیری پرواز‌های عتبات با وقفه بیشتری مواجه شد.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: علت دیگر این وقفه این بود که فرودگاه نجف مستقلا تعرفه‌های خود را افزایش داد و تمامی شرکت‌های ایرانی در اعتراض به این افزایش تعرفه از صدور بلیط خودداری کردند و نهایتا فرودگاه نجف تعرفه‌ها را به روال قبل برگرداند.

انتهای پیام/ج


شروع مجدد پرواز‌های اراک_نجف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.