مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: بدون حضور 4 بازیکن اصلی تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وحید شمسایی مربی و بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفت و گو با رادیو درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: بعد از 28 روز تعطیلی لیگ، از روز گذشته تمرینات تیم را بدون حضور 4 بازیکن اصلی آغاز کردیم. 3 نفر از تیم ما در تیم ملی حضور دارند و به ترکمنستان اعزام می شوند و یک نفر دیگر هم در تیم دانشجویان حضور دارد.

او ادامه داد: با توجه به نبود بازیکنان اصلی، عملا نمی توانیم کار تکنیکی خاصی انجام دهیم و فشار روی چند نفر است. اما کار حرفه ای چنین مشکلاتی را دارد و ما باید خود را برای 3 هفته سخت پیش رو آماده کنیم.

شمسایی افزود: تعطیلات لیگ، زمانی مفید خواهد بود که تمام نفرات حضور داشته باشند. مجبورهستیم با این شرایط کنار بیاییم و کاری را که به نفع تیم است، انجام دهیم.

بازیکن تیم تاسیسات دریایی درباره عدم حضورش در مراسم برترین های فوتسال ایران تصریح کرد: من قبل از برگزاری مراسم به کفاشیان گفتم نمی توانم در مراسم حضور داشته باشم. از گوشه و کنار شنیده ام که گفتند شمسایی مراسم برترین ها را تحریم کرده است اما چنین چیزی صحت ندارد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: معتقدم این گونه مراسم ها باید مبتنی بر اصل کارشناسی باشد، این که بخواهیم دل همه را بدست بیاوریم کار پیش نمی رود. در هر حال من از فدراسیون برای برگزاری چنین مراسمی سپاسگزارم.

انتهای پیام/

آغاز تمرینات تیم فوتسال تاسیسات دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار