تیم خونه به خونه بابل به رای صادره و جریمه کمیته انضباطی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با حکم کمیته انضباطی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم خونه به خونه باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که پس از صدور این حکم باشگاه خونه به خونه مازندران با انتشار بیانیه ای به تصمیم کمیته انضباطی اعتراض کرده است.

ساعتی بعد از دیدار حساس دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران، به گواه مدارک و تصاویری که در خبرگزاری های معتبر کشور منتشر شد، شیشه های اتوبوس تیم را شکستند، با سنگ بدرقه مان کردند و تعدادی از هواداران بی گناه باشگاه را، مصدوم و با سرهای شکسته به خانه شان فرستادند. اوضاع بعضی از هواداران به قدری وخیم بود که اتوبوس بازیکنان تیم تعدادی از آنها را در مسیر بازگشت به بابل، سوار کرد تا مبادا آسیب جدی تری به این عزیزان وارد شود.

بعد از تمام این اتفاقات، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه نساجی را به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است. این رای، به خودی خود می تواند جو ورزشگاهها را خراب تر کند.

۵ میلیون، این جریمه باشگاه هایی خواهد بود که طرفداران شان با سنگ شیشه تیم اتوبوس میهمان را می شکنند، راننده اتوبوس شان را کتک می زنند و اینگونه هواداران شان را غرق در خون، به خانه هایشان می فرستند.

انتهای پیام/ م

اعتراض به جریمه های انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.