مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تاکنون هیچ جلسه یا اولتیماتومی به کادرفنی بابت نتایج اخیر ضعیف داده نشده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آقایی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت طلاییه اظهار کرد:بازی فردا به لحاظ جدولی، برای ما مهم است. دیدار مقابل نفت مهم‌ترین بازی 6 هفته گسترش فولاد خواهد بود.زیرا نتوانستیم در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کنیم.

او درباره تغییرات ایجاد شده در کادر مربیگری تیم نفت تهران گفت:در هفته‌های گذشته فیلم های تیم نفت را دیده بودیم اما با تغییراتی که در این تیم ایجاد شده است یک سری از نفرات از این تیم کنار گذاشته شدند و ما نمی‌دانیم که در ارنج اصلی آنها چه بازیکنانی حضور دارند و طبیعتا اوایل بازی به زمان احتیاج داریم تا حریف را بشناسیم.

مربی گسترش فولاد درباره نتایج ضعیف این تیم لیگ برتر و اینکه چه هدفی برای رقابت های جام حذفی دارند،گفت: ما باید بازی به بازی در مورد فوتبال حرف بزنیم.به هر حال ما تمام بازی ها به دنبال پیروزی هستیم.درباره وضعیت تیم خودمان هم باید بگویم تیم ما از 11 بازیکن اصلی فصل گذشته تنها 2 بازیکن را در اختیار دارد و تقریبا 70-80 درصد در تیم تغییرات داشتیم. با توجه به اینکه نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شده اند گسترش فولاد نیاز به زمان دارد تا در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

آقایی درباره صحبت هایی که هفته گذشته هوشنگ نصیرزاده انجام داده بود و اعلام کرد که از نتایج و عملکرد لوکا در این فصل رضایت چندانی ندارد،بیان کرد:  من نمی‌دانم چه صحبتی در مدیریت کلان باشگاه شده است، اما تاکنون هیچ جلسه یا اولتیماتومی به کادرفنی داده نشده است. یعنی کادر فنی طبق روال گذشته تمرینات را انجام داده است در ضمن هیچ جلسه ای هم در کار نبوده است.درباره مسائل کلان و تغییر مربی هنوز با ما صحبت نشده است.

او درباره راهیابی تیم پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به مردم ایران تبریک می‌گویم. پرسپولیس مقابل الاهلی استثنایی بازی کرد و نشان داد می‌تواند مدعی اول عنوان قهرمانی باشد. اطمینان دارم پرسپولیس به فینال صعود می کند. البته در فینال شرایط خاص است و امکان دارد اتفاقاتی رخ دهد که مانع قهرمانی این تیم شود.

آقایی درباره سرمربی گری لوکا بوناچیچ در گسترش فولاد گفت: لوکا انسان فوق‌العاده خوبی است، شاید در برخی اوقات در فوتبال ایران رفتارهای خوبی را از او شاهد نبوده ایم، اما ذات این مربی بسیار پاک است و با بازیکنان تیم هم در تمرینات ارتباط خوبی دارد.شاید بازیکنان نتوانستند آن چیزهایی را که لوکا می خواهد عملی کنند.با توجه به اینکه در گذشته حدود یک سال شاگرد لوکا بوناچیچ بودم می توانم بگویم او انسانی فوق العاده است.

مربی گسترش فولاد در پاسخ به سوال اینکه اگر گسترش فولاد در دیدار فردا مقابل نفت طلاییه نتیجه نگیرد،آیا امکان برکناری لوکا بوناچیچ وجود دارد یا خیر، گفت: امیدواریم در بازی فردا نتیجه بگیریم اما در غیر این صورت ما هم مثل شما از هیچ چیز خبر نداریم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی گسترش فولاد در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار