صداوسیمای مرکز قزوین در هفته دولت و دهه‌ی ولایت و امامت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تولید و پخش کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در هفته‌ی دولت این مرکز هزارو ۸۷۵ دقیقه برنامه تولید کرد که یک هزار و ۱۴۹ دقیقه برنامه‌ی رادیویی، ۵۶۰ دقیقه برنامه‌ی تلویزیونی و ۱۶۶ دقیقه برنامه‌ی خبری بود.

معصومی فر افزود: صداوسیمای مرکز قزوین در دهه‌ی ولایت و امامت هم یک هزارو ۶۵۷ دقیقه برنامه‌ی رادیویی، تلویزیونی و خبری تولید و پخش کرد که از این میزان ۹۰۴ دقیقه برنامه‌ی رادیویی، ۶۸۷ دقیقه برنامه‌ی تلویزیونی و ۶۶ دقیقه هم برنامه‌ی خبری بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: در هفته دولت پوشش خبری و رسانه‌ای افتتاح طرح‌های عمرانی، گفتگوی ویژه‌ی خبری و دعوت از مسئولان استان برای تشریح فعالیت‌های دولت برای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستا‌ها و نقاط کمتر برخوردار مهمترین اقدامات صداوسیما بوده است.

معصومی فر گفت: ویژه برنامه‌های ستاره باران، طلوع ولایت، پخش زنده‌ی نماز عید قربان در رادیو و تلویزیونی، پخش زنده‌ی دعای عرفه در رادیو قزوین، پوشش خبری جشن‌های دهه ولایت و امامت و معطوف ساختن رویکرد برنامه‌های روزانه‌ی سیما و صدا مهمترین اقدامات دردهه ولایت و امامت بود.

انتهای پیام/

 

برنامه های قزوین در هفته دولت و دهه ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار