ریشه کنی بی سوادی، رسالت نهضت سواد آموزی است

فرماندار و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان فاریاب در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی گفت: رسالت نهضت سواد آموزی ریشه کنی بی سوادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی نیک نفس با اشاره به اهمیت امر سواد آموزی و لزوم برنامه ریزی دقیق و مدون برای ریشه کنی بیسوادی در شهرستان، خواستار آسیب شناسی، توسعه امر سواد آموزی و طرح های مورد اجرا در سطح شهرستان شد.
وی موفقیت در رسالت سواد آموزی را مستلزم مشارکت کاربردی همه نهاد های مرتبط دانست و بر تمامی دستگاه ها در این امر مهم تاکید کرد.
فرماندار شهرستان فاریاب گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، اجرا و عملیاتی کردن راهکارها در سه سطح سواد آموزی، تحکیم و انتقال به موفقیت تا ریشه کنی بیسوادی اعلام کرد و خواستار پیگیری این امر توسط آموزش و پرورش شد.
نیک نفس به ضرورت مشارکت دستگاه ها و همکاری همه دست اندرکاران در اجرای برنامه های سواد آموزی اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب در این جلسه با بیان این که یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ریشه کن کردن بی سوادی است، افزود: مقابله با بی سوادی نیازمند عزم جدی است.
انتهای پیام/ی

افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار