مدیرکل ارشاد استان اصفهان:

تنها راه نجات بشریت در دیروز، امروز و فردا تمسک به آل‌الله و قرآن است

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تنها راه نجات بشریت در دیروز، امروز و فردا تمسک به آل‌الله و قرآن است و در مورد عظمت امام حسین(ع) اخلاقی و مصلح بودن این انسان در اولویت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  امروز در نشست تخصصی پیرغلامان و خادمان حسینی با اشاره به راه نجات بشریت اظهار داشت: معتقد هستیم که تنها راه نجات بشریت در دیروز، امروز و فردا تمسک به آل‌الله و قرآن است و در مورد عظمت امام حسین(ع) اخلاقی و مصلح بودن این انسان در اولویت است.

وی با بیان اینکه برای روشن‌تر شدن مسئله باید بدانیم که دو وجهی بودن ایمان مهم‌ترین موضوع است، بیان کرد: این دو وجه ایمان راکب و ایمان فعال است که در این راستا ایمان راکب بدون عمل و ایمان فعال با عمل همراه است.

مدیرکل ارشاد استان اصفهان پیرامون چگونگی قرارگیری در مسیر انسانیت تصریح کرد: اگر قصد داریم که مسیر انسانیت، نجات و سعادت را در زندگی خود بگذرانیم، لازم است که ایمان فعال به همراه اخلاص را در دستور زندگی قرار دهیم.

وی گفت: شخصیت مقدس امام حسین(ع) در دل تمام اندیشمندان و آزادمردان دنیا جای دارد و داشتن ایمان فعال و آمیخته با اخلاص این شخصیت علت چنین اتفاقی است.

 

انتهای پیام/م

 

ایمان فعال و اخلاص را در دستور زندگی خود قرار دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.