رویداد کارآفرینی استارت آپ برای نخستین بار در شهرستان نایین برگزار شد.

سمیه بافرانی مسئول برگزاری این رویداد در گفتگو با   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا اجرا با عنوان استارت آپی و با حضور 70 نفر از خواهران و برادران برگزار شد .

وی افزود : سنگ اندازی توسط برخی افراد ، نبود فضای کافی و امکانات در وحله اول ما را بر آن داشت تا از پتانسیل 70 نفر در این رویداد استفاده کنیم.

بافرانی بیان داشت :در اولین روز این رویداد ، ایده ها توسط شرکت کنندگان مطرح و رای گیری شد که 7 ایده در این مراسم توانستند رای لازم را کسب کنند که در طول برگزاری رویداد چگونگی اجرا ایده به علاقه مندان توسط دکتر رادمهر آموزش و سپس به سه ایده برتر جوایزی اهدا می گردد.

مسئول برگزاری این رویداد اظهار داشت : پس از آموزش ، سه ایده برگزیده را با حمایت سرمایه گذاران در نایین اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این رویداد با هدف توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای خلاق نوپا مبتنی بر یک چارچوب بین المللی برگزار که خانم ها بیاتی مشاور بانوان در فرمانداری ، جلال پور و آقایان ایمان و احسان رادمنش بعنوان مجریان رویداد فعالیت داشتند.
گفتنی است در استارت آپ ویکند که بهترین سازندگان و کارفرمایان جامعه در این رویداد هستند شرکت کنندگان با گذراندن این رویداد برای ایجاد شرکتهای مقیاس پذیر وحل مشکلات و نیازهای جامعه با ایجاد روابط طولانی احتمال جذب سرمایه گذار بر اساس ایده تا اجرا می باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.