نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تمام نهادهای فرهنگی موظفند برای تثبیت بنیان خانواده تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز درخطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به روز خانواده گفت: امروز تمام دست های دشمن به کار افتاده که کانون گرم خانواده را در ایران اسلامی از هم بپاشد، خانه های مجردی یعنی چه،خانه سفید یعنی چه، ازدواج ها آنقدر بالا رفته به چه معناست.

امام جمعه شیراز افزود: دشمنان تلاش می کنند آن گونه که بنیان خانواده ها درغرب سست شده است ، خانواده های ایرانی را هم به این سمت و سو ببرند و تمام نهادهای فرهنگی موظفند برای تثبیت بنیان خانواده تلاش کنند.

آیت الله ایمانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار ادامه داد: چشمان مدعیان حقوق بشر بر روی این جنایات هولناک بسته‌شده است و سازمان ملل نیز جز یک اظهار تأسف کمرنگ و بی‌رمق و نصیحتی به دولت میانمار اقدام دیگری انجام نمی‌دهد.

وی اظهار داشت: کشورهای اسلامی تامین کننده نیازهای اولیه میانمار می توانند با تحریم دولت این کشور، جلوی نسل کشی مسلمانان را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن ماه محرم از مداحان و سخنرانان خواست معرفی ارزش ها باشند و معروف ها را در اشعار و سخنرانی های خود مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/ر

حفظ بنیان خانواده یک اولویت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار