سرپرست شهرداری پلدختر:

شهرداری پلدختر از حفاری‌های سطح شهر جلوگیری می‌کند

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: از یکم مهر ماه تا پایان محرم شهرداری از حفاری‌های سطح شهر توسط شرکت‌های خدمات‌رسان جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد شرفی نصیری سرپرست شهرداری پلدختر بر جلوگیری از حفاری‌ها در ماه محرم تاکید کرد و اظهار داشت:در آستانه ماه محرم کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان از حفاری‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان این که شهرداری پلدختر برنامه‌های متنوعی برای زیباسازی شهر در دستور کار خود دارد، افزود: شهرداری با کمک پرسنل واحد عمران و خدمات شهری درصدد رفع مشکلات و موانعی است که چهره شهر را ناخوشایند جلوه می‌دهد.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان که حفاری‌ها و کندکاری‌هایی در سطح شهر انجام داده‌اند عملیات آن را هر چه سریعتر پایان دهند.

وی از پرداخت حقوق معوقه پرسنل و نیرو‌های شرکتی خبرداد و افزود: شهرداری حقوق معوقه کارکنان و کارگران زحمتکش را پیگیری می‌کند.

شرفی نصیری رضایت شهروندان را برای شهرداری سرمایه تلقی و خاطر نشان کرد: با هماهنگی اعضای شورای شهر، آسفالت و لکه‌گیری ناشی از حفاری‌هایی موجود در سطح شهر و آسفالت خیابان‌های انقلاب جنوبی، منطقه دردیا، کوی دادگستری و تنگ علی توسط شهرداری انجام شد.

وی رنگ آمیزی جداول، نصب سرعت‌کاه‌ها، شستشوی خیابان‌های سطح شهر، گل کاری بلوار‌ها و میادین و هرس کردن درختان، اصلاح چمن پارک‌ها و میادین در سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری پلدختر برشمرد.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: این نهاد همچنین در این مدت کوتاه تصدی خود اقدام به موزائیک فرش جلوی دانشکده پرستاری، لایروبی کانال دردیا از دبیرستان شکارچی تا پارک رضوان و لایروبی کانال تنگ علی نموده است.

شرفی نصیری افزود: واحد تاکسیرانی شهرداری با آغاز فصل بازگشایی مدارس با همکاری آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم را برای جابجایی دانش آموزان در سطح شهر اندیشیده است.

انتهای پیام/م

جلوگیری از حفاری سطح شهر توسط شهرداری پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.