برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر در استان فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فارس با حضور ۱، ۵ گروه نمایشی از شهر‌های شیراز، کازرون، قیروکارزین، مرودشت، لامرد، فسا و لارستان از ۲۰ تا ۲۳ شهریور در سالن سبز تالار حافظ برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش طراحی گریم، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای نمایش «هوملت» به فرزانه رادفر و مهدی ستوده اهدا شد.

بهزاد مریدی اضافه کرد: در بخش موسیقی، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شیما پورسهم الدین برای تئاتر «بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» از شیراز اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان کرد: در بخش طراحی لباس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سحر گودرزی برای نمایش «لاموطا» و رزاق حسین نیا برای نمایش «این داستان...» رسید.

وی افزود: در بخش پوستر و اقلام تبلیغاتی بر اساس رای هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به تئاتر «آگورا» به کارگردانی مسعود حیدری اهدا شد.

مریدی با اشاره به اینکه در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رزاق حسین نیا و روح الله اسماعیلی برای تئاتر «این داستان را...» اهدا شد، تصریح کرد: در این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای نمایش «سون سی» اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراحی نور «این داستان را...» توسط رزاق حسین نیا و روح الله اسماعیلی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای نمایش «سون سی» تعلق گرفت.

مریدی افزود: در بخش نمایشنامه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام اول به علی دل پیشه برای نمایش «سون سی» تعلق گرفت و لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام دوم به هادی امامی مقدم برای متن «یک دقیقه روزمرگی» اهدا شد.

وی بیان کرد: در این بخش جایزه سوم نمایشنامه از سوی هیات داوران به متن رضا گشتاسب برای «این داستان را...» اهدا شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایشنامه «اکبر کجاست؟» نوشته محمدحسن محمودی تعلق گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه در بخش بازیگر زن برتر جشنواره شیما پورسهم الدین برای حضور در تئاتر «بیست و سومین جلسه...» مقام اول را کسب کرد، گفت: شهرزاد بداغی بازیگر «لاموطا» در جایگاه دوم قرار گرفت و پردیس شیروانی و زهرا استواری به طور مشترک دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره تئاتر را دریافت کردند.

مریدی تصریح کرد: بر اساس نظر هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش بازیگری مرد به محمد قائدنیا بازیگر تئاتر «اکبر کجاست؟» تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در این بخش به ترتیب ایمان دبیری و محمدحسن محمودی به طور مشترک و حسن فلاح زاده برای نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» موفق به جوایز دوم و سوم این دوره شدند.

مریدی بیان کرد: در بخش کارگردانی این دوره از جشنواره تئاتر فارس، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای تئاتر «سون سی» اهدا شد.

وی اظهار کرد: در این بخش، لوح افتخار و جایزه نقدی دوم به رزاق حسین نیا برای «این داستان را...» تعلق گرفت و امیر بهبودنیا و مسعود احمدی به طور مشترک لوح تقدیر و جایزه نقدی سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ن

برگزیدگان جشنواره تئاتر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار