رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان با بیان اینکه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد نیاز به غبارروبی دارد گفت: ورزشکاران این رشته در استان دارای پتانسیل خوبی هستند که باید شناخته شده و شکوفا شوند.

پولادگر با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در استان خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم این جشنواره را هر چه زودتر برگزار کنیم.

وی تلاش برای تقویت و اعزام تیم به مسابقات مختلف را از دیگر موارد مورد توجه هیات تکواندو عنوان کرد و ادامه داد: ورودی برای حضور در بازی‌های کشوری رایگان بوده و با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه سفر و حضور در بازی‌ها را تامین و تیم را اعزام میکنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد ورزشکاران تکواندوکار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: طبق آمار اسامی حدود ۴ هزار و ۷۱۰ نفر در این رشته ثبت شده اند که یک هزار و ۵۰۵ نفر از آن‌ها فعال و ۳ هزار و ۲۰۵ نفر دیگر غیرفعال هستند.

پولادگر با بیان اینکه ۲۱ باشگاه تکواندو در این استان ثبت شده اند افزود: از این تعداد نیز ۷ باشگاه فعال و مابقی (۱۴ باشگاه) غیرفعال هستند.

 

انتهای پیام/ش

برنامه هیات تکواندو تقویت و اعزام تیم به مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.