مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: محرومیت میزبانی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران کاهش می‌یابد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امین دهقانی مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران در حاشیه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: رایزنی‌های مسئولان باشگاه با کمیته انضباطی و سازمان لیگ فوتبال نتایج خوبی داشته و احتمال لغو محرومیت افزایش پیدا کرده است.

امین دهقانی با بیان اینکه تلاش مسئولان باشگاه برای برگزاری بازی این هفته تیم فوتبال نفت با شهرداری ارومیه در دوگنبدان ادامه دارد افزود: در صورتیکه کمیته انضباطی تایید کند بازی در ورزشگاه شهدای نفت برگزار می‌شود و در غیر اینصورت بازی در شهر اهواز خواهد بود.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران تاکید کرد: لغو محرومیت میزبانی برای دو بازی آخر خانگی حتمی است.

دهقانی همچنین در خصوص محرومیت فرشید علیزاده بازیکن فصل پیش این تیم گفت: محرومیت فرشید علیزاده با تمام تلاش‌های که برای کاهش آن صورت گرفت در کمیته استیناف تایید شده و با رایزنی که با وکیل باشگاه شده پس از گذشت نیمی از مدت محکومیت مجددا درخواستی برای بخشش و کاهش محرومیت این بازیکن از سوی باشگاه ارسال می شود.

وی همچنین در خصوص صدور آی. دی. کارت خبرنگاران نیز گفت: همه‌ی مدارک خبرنگاران ورزشی فعال به روابط عمومی سازمان لیگ ارسال شده و همه‌ی کارت‌ها پس از صدور کارت‌های لیگ برتر و لیگ یک صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

توسعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.