واليبال جام قهرمانان بزرگ جهان_ژاپن

ايتاليا ٣_آمريكا يك/ سكوى سوم جهانى واليبال ايران قطعى شد

با شكست تيم ملى واليبال امريكا مقابل ايتاليا، اين تيم اميدش را براى كسب سكو از دست داد و كسب سكوى سوم براى تيم ملى واليبال ايران قطعى شد.

ايتاليا ٣_آمريكا يك/  سكوى سوم جهانى واليبال ايران قطعى شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز پايانى رقابت هاى واليبال جام بزرگ قهرمانان جهان، با برگزارى يك ديدار بين دو تيم امريكا و ايتاليا آغاز شد.

در پايان اين ديدار حساس كه از ساعت ٧و١٠ به وقت ايران در اوساكا ژاپن آغاز شد، تيم ملى واليبال ايتاليا موفق شد، با حساب ٣ بر يك امريكا را از پيش رو برداشته و موقتا صدر نشين اين رقابت ها شود.

اين نتيجه براى واليبال ايران نتيجه ايده آلى به شمار مى رود زيرا اميدهاى تيم ملى آمريكا كه در پايان روز قبل مسابقات در رده چهارم ايستاده بود را ، براى كسب سكو از بين بُرد و حالا سكوهاى اول تا سوم رقابت هاى جام قهرمانان بزرگ بين تيم هاى برزيل، ايتاليا و ايران تقسيم خواهد شد.
با اين نتيجه سكوى سوم و مدال برنز براى ايران قطعى شد.

اين نخستين بار در طول تاريخ است كه واليبال رده بزرگسالان ايران در يك تورنمنت جهانى و در نبرد با قدرت هاى جهان صاحب سكو و مدال مى شود.

تيم ملى واليبال ايران در روز پايانى اين مسابقات از ساعت ١٠و١٠ به مصاف فرانسه خواهد رفت و پس از آن برزيل كه تا پايان روز چهارم در صدر جدول مسابقات قرار داشت به مصاف ژاپن قعر نشين مى رود. برزيلى ها در صورت شكست دادن ژاپن كه امرى محتمل است، مدال طلاى اين نبرد جهانى را به گردن مى آويزند و ايتاليا و ايران به ترتيب دوم و سوم خواهند شد.

حال بايد منتظر ماند و ديد در دو ديدار باقيمانده روز پايانى اين رقابت ها چه نتيجه اى رقم خواهد خورد.

پرونده هفتمين دوره جام قهرمانان بزرگ واليبال جهان امروز (يكشنبه) بسته خواهد شد. تيم ملى واليبال ايران سومين حضور خود در در اين مسابقات را تجربه مى كند؛ پيش از اين موفق به عناوين چهارمى و پنجمى اين مسابقات شده بود و امروز در سومين حضورش سكوى جهانى كسب كرد.

انتهاى پيام/

نخستین سکوی جهانی والیبال قطعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار