فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از کشف ۱۶۸ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی طی عملیات شب گذشته توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ محسن صیفوری فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت:ماموران پلیس شهرستان کوهبنان از ورود یک دستگاه خودرو پژو حامل تریاک به این شهرستان آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: این خودرو شب گذشته در هشت کیلومتری محور پابدانا-کوهینان پس از مواجه شدن با واحد گشت پلیس مواد مخدر اقدام به دور زدن کرد و به سمت زمین‌های کشاورزی روستای "جور" تغییر مسیر داد.
فرمانده انتظامی کوهبنان ادامه داد: واحد گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند مرحله به راننده دستور ایست داد که بعد از عدم توجه راننده خودرو به دستور ایست، ماموران اقدام به شلیک یک تیر گازی و چند تیر هوایی خودرو را متوقف کردند.
وی گفت: ماموران بعد از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در قسمت صندلی عقب و کف خودرو مشهود بود کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس، اعتراف کرد که مواد مخدر را از شهرستان‌های جنوبی بارگیری و قصد انتقال این محموله را به استان‌های مرکزی کشور داشته است.
سرهنگ صیفوری گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تکمیل و قاچاقچی دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار