هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:من و مهدی رحمتی تماس های مکرری با مدیران داشتیم اما آنها پاسخگوی ما نبودند، به دلیل همین بی احترامی جواب آنها را می دهیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی جباری پس از حضور در جلسه در باشگاه استقلال گفت:پیامکی را توفیقی به ما ارسال کرد که به همین منظور در تمرین شرکت نکنیم و به نشست هیئت مدیره که قرار بود ساعت 12 برگزار شود برویم اما در نهایت در باشگاه حاضر شدیم که فردی پاسخگو نبود .حتی نتوانستیم مسئولان را تلفنی پیدا کنیم و اکنون باشگاه را ترک می کنیم تا مدیران باشگاه در فرصت مناسب نظرشان را اعلام کنند و ما هم موضع خود را بیان کنیم .

جباری درباره اینکه آیا او و رحمتی در اختیار باشگاه قرار گرفته اند و به نوعی اخراج شده اند اظهار کرد: در مورد همین مسئله کسی در باشگاه جوابگوی ما نبود .نامه یا صحبتی درباره اخراج بودن یا نبودنمان به ما اعلام نشد . بنابراین منتظریم که مدیران استقلال هرچه زودتر نظرشان را اعلام کنند که به چه دلیل نباید سر تمرین برویم .

او افزود:تا الان اتفاق بدی رخ داده است اما باز هم نمی توان حرفی را پیشاپیش بیان کرد.به هر ترتیب تماس های زیادی را از باشگاه گرفتیم که در نهایت نامه‌ای به ما بدهند اما پاسخی به ما ندادند تا الان هم خیلی به ما بی‌احترامی شده است و به طور حتم این بی‌احترامی آنها بی‌جواب نمی‌ماند. مطمئنا به صورت مفصل بعد از اینکه باشگاه نظر رسمی‌اش را اعلام کند، ما هم پاسخ خواهیم داد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا پندار توفیقی هم به شما جواب نداده است،‌گفت: تا جایی که می‌توانست به ما جواب داد اما در آخرین تماس به ما اعلام کرد که در جلسه حضور دارد.

انتهای پیام/

خروج  رحمتی و جباری از لیست استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
برو بابا یه عمر فدراسیون ها در خدمت استقلال بودند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
این وزارت ورزش خیلی به استقلال خیانت کرد.
آخرین اخبار