مدیر کل کمیته امداد قم:

الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد

میرشکار گفت:الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد در سرعت انتقال خدمت به نیازمندان ،کاهش هزینه ها و افزایش امنیت در جمع آوری کمکهای مردمی بسیار موثر است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛ اکبر میرشکار، مدیر کل کمیته امداد قم،گفت:با بیان اینکه مردم و خیران قمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال ، بیش از۹۴۳ میلیون تومان برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، به جشن عاطفه‌ها کمک کردند،جشن عاطفه‌ها کمک به توانمندسازی فکری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است که با هدف ترویج فرهنگ احسان در حوزه آموزش و کاهش سن خیران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد قم از مشارکت مردم و خیران این استان در نخستین مرحله جشن عاطفه‌های امسال خبر داد،مردم نیکوکار قم در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۹۴۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی از استقرار ۷۲ پایگاه ثابت و سیار و همکاری ادارات و مساجد در سطح استان خبر داد وادامه داد: : امسال سامانه پرداخت آنی کمکهای مردمی #۰۲۵*۸۸۷۷* هم برای دریافت هدایای نقدی به نیازمندان فعال و در مسیر اهداف جشن عاطفه‌ها قرار گرفت که بخشی از کمکهای مردمی از همین طریق بوده است.

میرشکار بیان کرد : الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد در سرعت انتقال خدمت به نیازمندان ، کاهش هزینه ها و افزایش امنیت در جمع آوری کمکهای مردمی ، ارتقاء سطح دسترسی خیران برای کمک به محرومان بسیار موثر و قابل بهره برداری است.

مدیر کل کمیته امداد قم تصریح کرد: با اشاره به اینکه مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در پایگاه­های استان قم و مصلاهای نماز جمعه قم، پردیسان، کهک، جعفریه، دستجرد و قنوات برگزار شد، کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها پیش از شروع مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهر­ماه در تمام مدارس استان قم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

میرشکار عنوان کرد: کمک­های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد رشد داشته است که در این زمینه نزدیک به۲۱۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۷۲۶ میلیون تومان کمک­های غیر نقدی بوده است.

شایسته ذکر است نیکوکاران می توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره گیری کد #۰۲۵*۸۸۷۷* و کارت­های بانکی به شماره ­های ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ نزد بانک ملت و ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان قم کمک­های خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح


مشارکت ۹۴۳ میلیون تومانی قمی‌ها در جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار