رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای کودهای شیمیایی که ضرر دارد یارانه اختصاص می‌دهند، اما برای حوزه زیست فناوری هنوز یارانه‌ای اختصاص نداده اند.

کود شیمیایی یارانه دارد اما زیست فناوری خیر!به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری اظهار کرد: تکنولوژی زیست فناوری باعث می‌شود که کیفیت زندگی و سلامت مردم ارتقا یابد.

وی در ادامه افزود: کشورهای پیشرفته، توجه ویژه‌ای به حوزه زیست فناوری دارند و ایران نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه، با توجه ویژه به این بخش نشان داده است که در جهان حرفی برای گفتن دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با مطالعه و پژوهش بیشتر در حوزه زیست فناوری ایران می‌تواند جزء ده کشور برتر جهان باشد این در حالی است که  ایران در حال حاضر در جایگاه چهاردهم جهان است.

عزیزی بیان کرد: ما آمادگی داریم و در مجلس اعلام خواهیم کرد که از این تکنولوژی حمایت می کنیم، چرا که نه تنها این تکنولوژی باعث ارتقای اقتصاد کشور است بلکه به اشتغالزایی بیکاران کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای کودهای شیمیایی که ضرر دارد یارانه اختصاص می‌دهند، اما برای حوزه زیست فناوری هنوز یارانه‌ای اختصاص نداده اند.

عزیزی در پایان گفت: تشکیل صندوق زیست فناوری یک اتفاق خوب است و سرمایه‌گذاران در این بخش به دنبال توسعه در حوزه زیست فناوری هستند.

انتهای پیام/

حمایت از دانش زیست فناوری به اشتغالزایی بیکاران کمک می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۲:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
ذوست گرامی شما تو تهران نشستید و خبر از وضع کشاورز ها ندارید و الکی حرف میزنید.خب درسته کود یارانه داره ولی شما تفاوت گندم وارداتی وگندم داخلی رو میدونید؟تقریبا وارداتی سه برابر قیمتش هست.پس الکی حرف نزن یکم تحقیق کن بعد
آخرین اخبار