معاون فرماندار آران و بیدگل :

تغییر الگوی کشت بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی آران وبیدگل

معاون فرماندار آران و بیدگل گفت:بحران آب در آران و بیدگل موجب شده تاکنون بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت عملیات تغییر الگوی کشت قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی محمد یوسفیان امروز در دومین جلسه کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اظهار داشت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، بخش کشاورزی باید فعالیت بیشتری داشته باشد همچنان که در سال گذشته نیز رشد اقتصادی کشور مرهون زحمات کشاورزان و بهره برداران این بخش بوده است.

وی افزود: توجه دولت تدبیر و امید، معطوف به ایجاد زیر ساخت های بخش کشاورزی مانند اجرای طرح های آبیاری نوین، تبدیل اراضی به باغات و توسعه مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی، تامین نهاده ها، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و ارائه خدمات فنی و مشاوره ای بوده است.

معاون فرماندار آران و بیدگل اجرای طرح های تغییر الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری در آران و بیدگل را لازم دانست و تصریح کرد: بحران آب در آران و بیدگل موجب شده تاکنون بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت عملیات تغییر الگوی کشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: لازم است مسئولان شهرستان هم با برنامه ریزی مناسب در جهت تحقق اهداف دولت و رفع نیازها و جلب اعتماد کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی حرکت و از نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیز به عنوان متولی امور کشاورزان حمایت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

سه هزار بهره بردار کشاورزی آران و بیدگل عضو نظام صنفی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار