معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: احداث بندر خشك يك ظرفيت و فرصت بسيار خوبی براي استان است كه همه بايد از اين طرح برای توسعه استان استفاده كنيم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی نيك كردار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: از دو سال پيش به دنبال ايجاد بندر خشك در استان هستيم و خوشبختانه در حال حاضر به نتايج خوبی با همكاری وزارت راه و شهرسازی در اين زمينه دست پيدا كرديم.

وی گفت: برای احداث بندر خشك منطقه ای در استان در نظر گرفته می شود كه كارهای گمركی در اين بندر انجام خواهد شد و در مرحله بعد كالاها و خدمات مورد نياز از طريق راه آهن به بنادر جنوبی حمل می شود از طرف ديگر كالاها و خدماتی كه از طريق بنادر جنوبی به اين بندر ارسال می گردد موجب كاهش قيمت تمام شده كالاها و خدمات در استان خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری همچنين به ايجاد خدمات جانبی در بحث احداث بندر خشك در استان کرمانشاه اشاره كرد و گفت: اين طرح علاوه بر اينكه منجر به رونق اقتصادی می شود اشتغالزايی خوبی را نيز برای استان به همراه دارد بهترين مكان برای احداث بندر خشك با توجه به آمده شدن زمين و همچنين تملك زمين و ايجاد زيرساخت های لازم، شهرك صنعتی زاگرس است اما با اين وجود مشاور طرح به هر مكانی جهت احداث آن برسد با در نظر گرفتن شرايط لازم با آن موافقت همراه است.

 

انتهای پیام/ز

احداث بندر خشک  در شهرک صنعتی زاگرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.