استاندار کرمان گفت: در دولت تدبیر و امید گام های بزرگی در حوزه آب استان کرمان برداشته شده است.

رزم حسینی: گام های موثر در آبرسانی به روستاها برداشته شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با اشاره به اینکه 160 میلیارد تومان پروژه آبی در استان کرمان آماده افتتاح است، گفت: در دولت تدبیر و امید گام های بزرگی در حوزه آب استان کرمان برداشته شده است.

وی افزود: مساله آب آشامیدنی شهرستان سیرجان در دولت تدبیر و امید حل شده است.


وی با اشاره به اینکه در شهرستان های بافت، رودبار جنوب و سایر شهرستان های جنوبی از آب سالم برخوردار هستیم، عنوان کرد: در شهر کرمان بحث انتقال آب خارج از حوزه را به صورت جدی و با سرعت در دست پیگیری داریم و در کنار آن پروژه های شهری نیز در دست پیگیری است.


رزم حسینی با بیان اینکه دردولت تدبیر و امید در حوزه انتقال آب شرب و فاضلاب شهری و روستایی نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است، گفت: برای اولین بار طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی را آغاز کرده ایم تا استفاده بهتری از منابع آبی انجام شود.


وی بیان کرد: در قالب طرح همیاران آب باید تا پنج هزارهکتار یکپارچه سازی اراضی کشاورزی انجام شود.


وی تصریح کرد: استان کرمان استانی کویری و کم آب است و کشاورزان نیز در گذشته به سمت حصولاتی مانند پسته رفته اند و امروز نیز وظیفه داریم مردم را راهنمایی کنیم تا حداقل مصرف آب را در حوزه های مختلف داشته باشند.


انتهای پیام /س

 

یکصدو شصت میلیارد تومان پروژه آبی در استان آماده افتتاح است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار